close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איזה חבילות סלולר הכי משתלמות היום בשוק?

מערכת שורשיא טבת, תשפ08/01/2020

שוק הסלולר בישראל היום כולל מגוון חברות , וההיצע הרחב מאפשר ללקוח הישראלי לבחור את חבילת התקשורת המתאימה והמשתלמת ביותר עבורו

תגיות:
שוק הסלולר בישראל היום כולל מגוון חברות
, וההיצע הרחב מאפשר ללקוח הישראלי לבחור את חבילת התקשורת המתאימה והמשתלמת ביותר עבורו. מהן החבילות המשתלמות ביותר כיום, ולאילו פרטים כדאי לשים לב כשאתם שוקלים באיזו חבילה לבחור.

חריגה בגלישה
בפלאפון חריגה בגלישה יכולה להסתכם בתוספת שנעה בין 9.90-49.50 ₪, וברוב החבילות התעריף מתייקר באופן משמעותי לאחר שנה. בפרטנר לעומת זאת, חריגה בגלישה תעודכן עד תוספת של מקסימום 20 ₪ לחשבון החודשי, לאחר מכן תחול האטה בגלישה, ואילו בסלקום חריגה בגלישה יכולה לעלות לכם 150 ₪ . נבדלות לטובה WE4G , שאצלם חריגה בגלישה תתבטא בהאטה, כאשר הלקוח יכול להגדיל את נפח הגלישה באתר החברה במידה וברצונו לעשות זאת, ו 012, שם חריגה תוביל להאטה בגלישה עד לחודש הבא. בגולן טלקום עם סיום מכסת הגלישה תיחסם הגלישה, למעט הודעות ושיחות נכנסות.

עלויות ניוד וסים
גולן טלקום – דמי מעבר ללקוחות קיימים 25 ₪, דמי טיפול 19 ₪, דמי חיבור 30 ₪
סלקום – דמי מעבר ללקוחות קיימים 298 ₪, עלות סים 19.90 ₪, דמי המעבר עשויים להשתנות ויש לבדוק מול נציג שרות של סלקום, שימו לב שהודעות MMS אינן כלולות בחבילה.
פרטנר – דמי מעבר ללקוחות קיימים וללקוחות 012 מובייל נעים בין 0-19.90, יש להתעדכן מול נציג שירות, ברוב החבילות כרטיס הסים ללא עלות, דמי חיבור 9.90 ₪ לכל קו.
פלאפון – דמי מעבר ללקוחות פלאפון ומותגי משנה נעים בין 0-99 ₪, תלוי בחבילה, עלות סים – 9.90 ₪.
WE4G – אין דמי מעבר, כרטיס סים בעלות של 19.90 ₪, משלוח עם שליח תוך 24 שעות בעלות של 19.90 ₪.
012 – דמי מעבר 9.90 באתר 012 מובייל, 19.90 דרך שירות לקוחות. דמי המעבר עשויים להשתנות ויש לבדוק מחיר עדכני מול נציג שירות לקוחות.

לשים לב לפרטים הקטנים
את מחירי חבילות התקשורת מפרסמות החברות בכתב גדול וברור, מה שלקוח המחפש את החבילה המשתלמת ביותר עבורו צריך לעשות הוא להשוות בין החבילות, ולשים לב לפרטים הקטנים. האם יש הגבלה על שיחות, הודעות, גלישה וכו', ומה העלויות של חריגה מהמכסות. מה תוקף החבילה, ומה צפוי להיות המחיר לאחר שיפוג תוקפה של החבילה הנוכחית. אם בחרתם בחבילה עם מועד פקיעה, שימו לב לשנות את החבילה או לעבור לחברה אחרת לפני שתחויבו בתעריפים גבוהים יותר. והעיקר, זכרו – הסכום שירשם בחשבונית החודשית שלכם תלוי בפרטים הקטנים.

המאמר נכתב בשיתוף פעולה עם www.kamaze.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה